Інформація про роботу

Назва
Без назви
Рік
1988
Розміри
30,5х25,4 cm
Номер в каталозі
OKUG-02(1988)
Напис

На зворотному боці напис “Фото: Григорий Окунь 1988 г. из серии ‘Родом из народа’ 1988-93 гг.” та підпис автора

Про автора

Без назви

Григорій Окунь (1957 р.н., Харків) — харківський фотограф, який став частиною локальної фотоспільноти в 1980-х роках. В 1973-1976 роках закінчив будівельне училище № 22 (сьогодні —  Державний заклад “Регіональний центр професійної освіти інноваційних технологій будівництва та промисловості”), де викладав після служби в армії до 1981 року. В 1981-1984 навчався на інженерно-будівельному факультеті в Харківському інженерно-будівельному інституті (сьогодні — Харківський національний університет будівництва та архітектури). Тоді ж працював художником-оформлювачем Палацу культури ХЕМЗу. В цей період інтенсивно зайнявся творчою та комерційною фотографією, познайомившись з місцевими авторами. У 1984-2000 працював художником-оформлювачем та фотографом в середній школі № 3, а потім в 2000-2003 — працював на приватному виробництві форм для флексографії. В 2003 переїжджає до Бремену, Німеччина, де сьогодні і працює фотографом та дизайнером. З 2009 — член спілки фотографів Німеччини (DVF).

Персональні виставки:

1992 — виставка разом з Романом Пятковкою, галерея “Fotohuset”, Гьотеборг, Швеція

2000 — “Молитва”, Харківський художній музей, Харків, Україна

2004 — “Пластилиновая улица или мои игрушки”, галерея “Палитра”, Харків, Україна

2019 — “Отпечаток времени 80х90 / Zeitstempel 80х90”, Центральна бібліотека, Бремен, Німеччина

 

Групові виставки:

1987 — “Ф-87”, Палац студентів Харківського політехнічного інституту, Харків, УРСР (організатор — Міша Педан)

1988 — “Ф-88”, Палац студентів Харківського політехнічного інституту, Харків, УРСР (організатор — Міша Педан)

1991 — виставка до 100-річчя Харківського фотографічного товариства (разом з Віктором Кочетовим, Леонідом Костянтиновим та Миколою Єльцовим), Харківський художній музей, Харків, Україна

1996 — “Убежище”, галерея “Напротив”, Харків, Україна (куратор — Роман Пятковка)

1996 — “Хроніка арту. Харків. 80-90-і роки”, Харківська міська художня галерея ім. С. Васильківського, Харків, Україна

2001 — “Проект: Музей Фотографии”, Харківська міська художня галерея ім. С. Васильківського, Харків, Україна (кураторка — Тетяна Павлова)

2005 — “Innensicht”, Музей індустріальної культури, Нюрнберг, Німеччина

2008 — “БобФест”, Харків, Україна (куратор — Андрій Авдєєнко)

“Социальный репортаж”. 5,6 журнал о фотографии, no. 7 (2012): 17.

Koopmann, Jan-Paul. “Die Liebe in Zeiten der Perestroika”. die tageszeitung, 6 вересня 2019.

Pavlova, Tatiana. “Avanguard red and green. From ‘Blow theory’ to ‘Kontact’ “. The Eye of Photography, 25 лютого 2021. https://loeildelaphotographie.com/en/avanguard-red-and-green-from-blow-theory-to-kontact-dv/.

Pavlova, Tatiana. “Kharkiv Photography in Independent Ukraine. Vita heroica vs. Vita minima. Part 2 – Contemporary Photographers Exhibition 2”. The VASA Project, б.д. http://www.vasa-project.com/gallery/ukraine-3-2/tatina-essay-2.php.

Okun, Grigoriy.  Drei traurige Reportagen.  Самвидав, 2019.

Okun, Grigoriy.  Gebet.  Самвидав, 2021.

Okun, Grigoriy.  Jerusalemer Skizzen.  Самвидав, 2018.

Okun, Grigoriy.  Metamorphosen.  Самвидав, 2021.

Okun, Grigoriy.  Zeitstempel 80×90.  Самвидав, 2017.

You cannot copy content of this page