Інформація про роботу

Проект
Амулет
Назва
Без назви
Рік
2015
Розміри
30x45 cm
Походження
Особистий архів фотографа
Номер в каталозі
LOMA-07(2015)
Напис

На зворотному боці: напис “Андрей Ломакин, ‘Амулет’, 2015, 1/5”

Про автора

Без назви

Андрій Ломакін (1974 р.н., Прип’ять) — український фотограф. В 1999 закінчив НТУУ “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”, отримавши фах інженера електронного апаратобудівництва. Займався змішаними видами єдиноборств, залишив спорт через травми.  Працював фотографом у спортивному виданні. З 2008 до 2014 — штатний фотограф газети Тиждень. З 2014 реалізує персональні проекти як фрілансер. Його проекти спрямовані на дослідження соціального ландшафту України, поєднуючи документальну зйомку і роботу з архівами (Забуті перемоги, Два життя). Володар звання “Фотограф року” (2017) за серію Амулет (2015), премії Алларда за серію Maidan Revolt (2014).

_______________
Портрет на сторінці — Олександр Чекменьов.

2003 — “20 київських фотографів. Позиція”, в рамках Місяця фотографії в Києві “Фотобієнале 2003”, галерея “Лавра”, Київ, Україна

2003 — “Media Eye Ukraine”, Київ, Україна

2005 — “Київ, 24 години”, галерея “Ра”, Київ, Україна

2012 — скрінінг в рамках симпозіуму “Третий глаз”, школа сучасної фотографії “Photoplay”, Москва, Росія

2013 — програма мультимедійних показів “Пам’ять”, в рамках фестивалю “Візії”, Музей “Київська фортеця”, Київ, Україна

2013 — скрінінг в рамках Tbilisi Photofestival, Тбілісі, Грузія

2013 — третє місце в конкурсі “Фотограф року”, Київ, Україна

2013 — фіналіст фестивалю “PHOTOVISA”, категорія мультимедія, Краснодар, Росія

2014 — “Die Ukraine nach dem Maidan. Ein dramatischer Frühling”, міська ратуша, Гамбург, Німеччина

2014 — “Euromaidan: The True Story”, в рамках “Kolga Photofestival”, галерея “TBC”, Тбілісі, Грузія

2014 — “Євромадйан: власна історія”, 8 bit Gallery, Київ, Україна (кураторка — Христина Шестак)

2015 — друге місце в конкурсі “Фотограф року”, Київ, Україна

2015 — скрініг в рамках фестивалю Odesa/Batumi Photo Days 2015, Батумі, Грузія

2015 — скрінінг в рамках Tbilisi Photofestival, Тбілісі, Грузія

2015 — скрінінг в рамках виставки “WORLD PRESS PHOTO ’15”, Київ, Україна

2015 — скрінінг в рамках фестивалю “Photo Kathmandu 2015”, Катманду, Непал

2016 — групова виставка в рамках фестивалю Odessa//Batumi Photo Days 2016, Батумі, Грузія

2016 — друге місце в конкурсі “NPPA Best of Photojournalism”, в категорії “Портрет та Особа” (Одиночний)

2016 — Міжнародний фестиваль Photometria International Festival, Яніна, Греція

2016 — персональна виставка, платформа IZOLYATSIA, Київ, Україна

2016 — скрінінг “The Collective Unconscious project”, Місяць фотографії в Чангмаї, Чіангмай, Тайланд

2016 — фестиваль “Photo Romania”, Дугау-Валеа Сарата, Румунія

2017 — Гран-прі конкурсу “Фотограф року”, Київ, Україна

2017 — групова виставка в рамках фестивалю Odessa//Batumi Photo Days 2017, Одеса, Україна

2017 — фотографічна нагорода Alfred Fried Photography Award, group exhibition, Париж, Франція

2018 — “N-Ost Reportagepreis 2018”, Берлін, Німеччина

2019 — “Love, Lust & Fury”, Klaipeda CCC, Клайпеда, Литва (куратор — Даріус Вайчекаускас, спів-кураторка — Галина Глеба)

2019 — “UPHA Made in Ukraine”, мистецький простір АКТ, Київ, Україна (куратори — Вікторія Бавикіна, Максим Горбацький, Ярослав Солоп, арт-директор — Міша Букша)

2019 — переможець конкурсу “Eastern Partnership”, Pasinger Fabrik, Мюнхен, Німеччина

2019 — Х Міжнародне бієнале “Phodar”, Софія, Болгарія

Connors, Amy. “Forgotten Victories”. The New Yorker, 6 лютого 2016. https://www.newyorker.com/culture/photo-booth/forgotten-victories-soviet-era-sports.

Lomakin, Andrey. “Photos: war-ready Ukrainians pose with their household guns”. Quartz, 5 травня 2015. https://qz.com/397525/photos-ukraine-civilians-firearms-right-to-bear-arms/.

Petrou, Michael. “In Ukraine, a guns becomes a necessary tool”. Maclean’s, 10 січня 2016. https://www.macleans.ca/news/world/in-ukraine-a-gun-becomes-a-necessary-tool/#gallery/necessary-tools/slide-7.

Yaffa, Joshua. “Ukraine, a “Supermarket” for Guns”. The New Yorker, 17 січня 2017. https://www.newyorker.com/culture/photo-booth/ukraine-a-supermarket-for-guns.

“Андрей Ломакин: «У публики нет понимания другой фотографии, мы упустили нужный момент»”. ArtsLooker, 27 травня 2017. https://artslooker.com/andrey-lomakin-u-publiki-net-ponimaniya-drugoy-fotografii-myi-upustili-nuzhnyiy-moment/.

Ломакин, Андрей. “ Жаркие. Майские. Твои”. Bird In Flight, 30 квітня 2015. https://birdinflight.com/ru/vdohnovenie/fotoproect/tihie-vody-reka-bezmyatezhnogo-detstva-v-proekte-andreya-lomakina.html.

Ломакин, Андрей. “ Из Припяти с опаской: Чернобыльская авария в воспоминаниях одной семьи”. Bird In Flight, 26 квітня 2017. https://birdinflight.com/ru/reportaj/20170426-pripyat-one-family.html.

Ломакин, Андрей. “Забытые победы: Эфемерность спортивной славы в проекте Андрея Ломакина”. Bird In Flight, 24 грудня 2015. https://birdinflight.com/ru/vdohnovenie/fotoproect/zabytye-pobedy-krasota-bessmyslennost-sporta-v-proekte-andreya-lomakina.html.

Ломакин, Андрей. “Тихие воды: Река безмятежного детства в проекте Андрея Ломакина”. Bird In Flight, 24 серпня 2015. https://birdinflight.com/ru/vdohnovenie/fotoproect/tihie-vody-reka-bezmyatezhnogo-detstva-v-proekte-andreya-lomakina.html.

Ломакін, Андрій. “Повернення додому: кого й навіщо притягує покинуте місто?”. Тиждень, 26 квітня 2012. https://m.tyzhden.ua/publication/48617.

Семеник, Оксана. “Франкенштейн, или «тело» в современной украинской фотографии”. YourArt, 20 січня 2020. https://supportyourart.com/columns/frankenstein-photo.

Проекти:

You cannot copy content of this page